Cilj koncepta SUT 1 je jednostavan - postati najbolji pickup na svijetu. Dizajniran u skladu sa generalnom dizajn filozofijom SsangYong Motor Company "prestižan, jak, poseban", projekat SUT 1 stvara novi, moderan stil u dizajnu klasičnog pickup-a. Sa svojim prostranim enterijerom, oštrim linijama i izvanredno oštrim farovima, ovaj dinamičan, robusan i moderan pickup je idealan kako za kampovanje, ski putovanja, tako i za rad ili svakodnevnu gradsku vožnju.
Pri projektovanju SUT 1 je vođeno računa kako o sigurnosti tako i o udobnosti putnika koja se ogleda u postojanju dodatne opreme kao što je elektro šiber, audio sistem sa Bluetooth-om, kamera za kretanje unazad, board kompjuter. Bezbjednosne funkcije uključuju ESP, vazdušne jastuke i dr. Kako bi zadovoljio i prevazišao ekološke standarde i visoku efektivnost u potrošnji, koja se podrazumijeva kod modernog automobila, pickup je opremljen novom generacijom dvolitarskog Active Dizel motora sa direktnim ubrizgavanjem, koji zadovoljava Euro 5 standard, uz odličnu potrošnju goriva i nisku emisju ugljen-dioksida.
Kocept SUT 1 izražava identitet SsangYong-a kroz svoj pametan i sportski dizajn. Silueta prednjih svetala i maska hladnjaka u obliku raširenih krila mu daju sportski izgled, dok geometriske linije, koje se ogledaju u šestougaonoj masci hladnjaka i trapezoidnom braniku, upotpunjuju robustan izgled.
Uz prostranu kabinu sa 5 sjedišta, osnovna funkcija SUT 1 koncepta je da podigne kvalitet života svojih korisnika, kako u svakodnevnom životu tako i u aktivnostima na otvorenom. Offroad gume i roll bar se savršeno uklapaju sa tovarnom platformom od 2 kv.m, omogućavajući jednostavan transport opreme za ekstremne sportove.
Moderan stil spolja i iznutra
Konačni dizajn proptotipa SUT-1, prikazan je na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi.
Proizvodna verzija koncepta SUT 1, nazvana Korando Sports, donela je na tržište novi nivo prefinjenosti u klasi pickup-a, sjedinjujući suspenziju, motor i finese u kabini svojstvene putničkim automobilima, prostranost, udobnost i visoka sjedišta svojstvena SUV vozilima i izdržljivu sposonost komercijalnog pickup-a.
Tražite SUV vozilo koje se savršeno uklapa u Vaš životni stil? Pickup koju pruža osećaj putničkog vozila? Dinamičan transporter za vikend avanture sa cijelom tonom tovarne nosivosti i 2.7 tona vučnog kapaciteta? Moderan porodični 4x4 sa prilagodljivim tovarnim prostorom?
Ne tražite dalje, jer Vam Korando Sports nudi sve to. Sjajan osećaj je voziti automobil sa toliko talenata!
Crna centralna konzola Korando Sports-s daje kabini prefinjen i avangardan izgled. Upravljač u sebi ima grijajače, podesiv je po visini i obložen prirodnom kožom. Ukrasna karbon obloga ručici mjenjača daje prefinjen izgled. Displeji na centralnoj konzoli imaju narandžasto pozadinsko svjetlo što osim što ih čini bolje vidljivim noću, stvara prijatan i suptilan ambijent u kabini.
Putni računar sa displejom, smješten na centralnom djelu instrument table, prati udaljenost, vrijeme putovanja i potrošnju goriva. Mogućnost podešavanja svjetla u šest nijansi optimizuje vidljivost u dnevnim i noćnim uslovima vožnje, dok visoko efkasna LED svjetla povećavaju čitljivost i udobnost.
Toliko mnogo kontrola za upravljanje ukombinovanih u jednom, kompaktom i intuicionom instrumentu. Vozač se lako može igrati sa dva takva "čarobna štapića", smještenim sa obe strane volana, kao i sa 8 dugmića smještenih na volanu do kojih lako doseže palac.
Unutrašnjost Korando Sports-a je istovremeno i lijepa i udobna. Sjedišta mogu biti od prirodne kože ili kvalitetne tkanine, sa mogućnošću grijača kao dodatne opreme. Sjedište vozača je moguće podesiti na 8 načina kako bi ga individualno prilagodili tijelu, dok je sjedište suvozača moguće podesiti na 4 načina. Takođe, postoje brojna mesta za odlaganje kako malih tako i većih predmeta.
Putnici na zadnjim sjedištima mogu podešavati svoje naslone do čak 29 stepeni što čini vožnju još udobnijom.
Novi Korando Sports ima jedan od najmoćnijih motora u svojoj klasi i vučni kapacitet od 2,300 kilograma. Tovarna platforma ima dovoljno mjesta za transport ski i kamp opreme, bicikle i različitu opremu neophodnu za sportove na otvorenom.
Snažan i ekonomičan dizel motor
Novi turbodizel motor Korando Sports-a sa 155 k.s. daje izuzetnu vučnu snagu od 360 Nm. Maksimalni obrtni moment je u rasponu od 1,500 ~ 2,800 ob./min., režim u kome motor najčešće radi i postiže najefikasniju potrošnju goriva.
Sa 190 Nm, obrtni momenat pri niskom broju obrtaja je najbolji u klasi, što osigurava odlične performanse pri kretanju ili na uzbrdici.
Novi Active Diesel 200e-Xdi je u stanju da pruži odlične performanse čak i kada su uslovi na putu loši. Korištenje motornog ulja niskog viskoziteta (5W 30), koje je prošlo ekstremne testove Mercedes – Benza smanjuje učestalost potrebe za zamjenom ulja (na 15 000 km), dok inovativni multi – twister sistem značajno smanjuje troškove motornog ulja.
Pri izradi Korando Sports-a korištene su i nove tehnologije koje smanjuju buku i vibracije, što doprinosi udobnijoj vožnji bilo da ubrzavate, smanjujete brzinu ili stajete.
Manuelni ili automatski mjenjač – za sve stilove vožnje
6-stepeni manuelni mjenjač
Koristeći širok spektar, 6-stepeni manuelni mjenjač je napravljen tako da daje dodatno ubrzanje pri kretanju. Na auto putu pri nižim brzinama postiže visoku efikasnost potrošnje goriva. Efikasnost i izdržljivost su takođe poboljšane optimizacijom podmazivanja, dok je posebna pažnja posvećena smanjenju buke prilikom promjene stepena prenosa.
5-stepeni E-tronic Mercedes automatski mjenjač
Automatski mjenjač E-tronic, proizveden uz tehnologiju Mercedes-Benz-a, osigurava glatku i bešumnu promjenu stepena prenosa. Korištenjem naprednih tehnologija vještačke inteligencije može predvideti stil vožnje, uz optimalnu promjenu stepena penosa pri velikim brzinama uz ekonomičnu potrošnju goriva.
Zahvaljujući manuenom režimu Thumbs up (dostupnom samo uz 5- stepeni automatski mjenjač) možete uživati u dinamičnoj vožnji uz pomoć tastera koji se nalazi na ručici mjenjača i volanu.
Sigurnost i lakoća upravljanja
Izgrađen na posebnom troslojnom čeličnom ramu, što predstavlja obeležje ozbiljnog OFF road vozila, Korando Sports ima čvrstu i jaku strukturu koja štiti putnike u slučaju nezgode. Sprečavanje nezgoda i održavanje stabilnosti na putu i van njega dodatno su pojačani EPS – programom za elektronsku stabilnost – funkcija koja se rijetko može naći čak i u ponudi dodatne opreme kod ostalih pickup-ova, a kod Korando Sports-a kao standardna oprema, ARS – aktivne zaštite protiv prevtanja i HSA – pomoć pri kretanju na uzbrdici.
ESP (Program za elektronsku stabilnost)
Napredni program elektronske stabilnosti (ESP) prati uslove na putu i položaj vozila, i ima mogućnost da automatski reguliše snagu motora i silu kočenja ukoliko vozač izgubi kontrolu na vlažnom ili zaleđenom putu ili usled naglog skretanja pri velikoj brzini.
TPMS
Sistem praćenja pritiska u gumama (Tyre Pressure Monitoring System) konstantno prati pritisak u gumama i u slučaju nepravilnosti obavještava vozača o stepenu hitnosti.
Nezavisno prednje vešanje Korando Sports-a je pametno ukomponovano sa zadnjim 5-link vješanjem.
Part-time 4WD: Autentično SUV iskustvo
Vožnja sa Part time 4WD je jednostavna i omogućava izuzetan stepen upravljivosti. Pri normalnim uslovima na putu vozilo ima zadnji pogon, smanjujući potrošnju goriva usljed nižeg otpora kotrljanja. Vozač dugmetom može promijeniti pogon na sva četiri točka u uslovima kada je dodatna vuča neophodna.
|
Normalni uslovi na putu 2WD High-gear Mode Pri normalnim uslovima na putu 100% obrtnog momenta se prenosi na zadnje točkove, tako da se Korando Sports kreće u najekonomičnijem režimu. |
![]() |
4WD - pogon na svim točkovima U slučaju potrebe za dodatnom vučom, vozač može promijeniti vrstu pogona bez zaustavljanja vozila. Ova tehnologija pomaže i pri kretanju na uzbrdici, omogućavajući da Korando Sports krene glatko i bezbjedno. |
![]() |
Klizave padine i teški terenski uslovi 4WD Lock - 4х4 sa zaključanim diferencijalom Režim 4WD lock sa ručnim zaključavanjem centralnog diferencijala raspoređuje snagu između prednjih i zadnjih točkova pri brzinama od 40 km/h. Zaključavanje diferencijala je neophodna funkcija za svakog kampera ili ljubitelja prirode, jer je njegova primena neophodna za vožnju na stenovitim OFF road terenima.
|
ENGINE |
DIESEL 2.0 (W/CDPF) |
PETROL 2.3 |
|||||||
DRIVEN WHEELS |
2WD |
PART-TIME 4WD |
2WD |
PART-TIME 4WD |
|||||
EMISSION |
EURO 5 |
EURO 4 |
|||||||
TRANSMISSION |
6MT |
6AT |
6MT |
6AT |
5MT |
||||
Exterior dimension |
Overall length |
mm |
4,990 |
||||||
Overall width |
mm |
1,910 |
|||||||
Overall height |
mm |
1,790 |
|||||||
Tread |
Front |
mm |
1,570 |
||||||
Rear |
mm |
1,570 |
|||||||
Overhang |
Front |
mm |
860 |
||||||
Rear |
mm |
1,070 |
|||||||
Wheel base |
mm |
3,060 |
|||||||
Approach angle |
degree |
25.0 |
|||||||
Departure angle |
degree |
25.0 |
|||||||
Ramp angle |
degree |
20.0 |
|||||||
Min. clearance |
Front |
mm |
188 |
||||||
Rear |
mm |
212 |
|||||||
Min. turning radius |
m |
6.2 |
|||||||
Weight |
Gross vehicle weight |
kg |
2,640 |
2,740 |
2,600 |
2,700 |
|||
Kerb weight |
kg |
1,873 ~ 1,913 |
1,895 ~ 1,935 |
1,982 ~ 2,022 |
1,995 ~ 2,035 |
1,835 ~ 1,876 |
1,944 ~ 1,984 |
||
Gross trailer weight |
Braked |
kg |
2,300 |
1,800 |
|||||
Unbraked |
kg |
750 |
750 |
||||||
Engine |
Fuel |
Diesel |
Petrol |
||||||
Capacity |
cc |
1,998 |
2,295 |
||||||
Bore X Stroke |
mm |
86.2 X 85.6 |
90.9 X 88.4 |
||||||
Compression ratio |
16.5:1 |
10.0:1 |
|||||||
Number of cylinders |
4 in-line |
||||||||
Performance |
Max. power |
kW/rpm |
114/4,000 |
110/5,500 |
|||||
ps/rpm |
155/4,000 |
149.5/5,500 |
|||||||
Max. torque |
Nm/rpm |
360/1,500~2,800 |
214/3,500~4,600 |
||||||
kg m/rpm |
36.7/1,500~2,800 |
21.8/3,500~4,600 |
|||||||
Low-end torque |
Nm/rpm |
190/1,000 |
|||||||
Max. speed |
km/h |
163 |
161 |
||||||
Hill start abillity |
degree |
26.5 |
32.9 |
22.6 |
30.9 |
16.4 |
16.1 |