+ 387 33 452 606
Merzuka Feriza 70, Vogošća

Koncept



ksports

Cilj koncepta SUT 1 je jednostavan - postati najbolji pickup na svijetu. Dizajniran u skladu sa generalnom dizajn filozofijom SsangYong Motor Company "prestižan, jak, poseban", projekat SUT 1 stvara novi, moderan stil u dizajnu klasičnog pickup-a. Sa svojim prostranim enterijerom, oštrim linijama i izvanredno oštrim farovima, ovaj dinamičan, robusan i moderan pickup je idealan kako za kampovanje, ski putovanja, tako i za rad ili svakodnevnu gradsku vožnju.

Pri projektovanju SUT 1 je vođeno računa kako o sigurnosti tako i o udobnosti putnika koja se ogleda u postojanju dodatne opreme kao što je elektro šiber, audio sistem sa Bluetooth-om, kamera za kretanje unazad, board kompjuter. Bezbjednosne funkcije uključuju ESP, vazdušne jastuke i dr. Kako bi zadovoljio i prevazišao ekološke standarde i visoku efektivnost u potrošnji, koja se podrazumijeva kod modernog automobila, pickup je opremljen novom generacijom dvolitarskog Active Dizel motora sa direktnim ubrizgavanjem, koji zadovoljava Euro 5 standard, uz odličnu potrošnju goriva i nisku emisju ugljen-dioksida.

ksports1Kocept SUT 1 izražava identitet SsangYong-a kroz svoj pametan i sportski dizajn. Silueta prednjih svetala i maska hladnjaka u obliku raširenih krila mu daju sportski izgled, dok geometriske linije, koje se ogledaju u šestougaonoj masci hladnjaka i trapezoidnom braniku, upotpunjuju robustan izgled.

Uz prostranu kabinu sa 5 sjedišta, osnovna funkcija SUT 1 koncepta je da podigne kvalitet života svojih korisnika, kako u svakodnevnom životu tako i u aktivnostima na otvorenom. Offroad gume i roll bar se savršeno uklapaju sa tovarnom platformom od 2 kv.m, omogućavajući jednostavan transport opreme za ekstremne sportove.

Moderan stil spolja i iznutra

Konačni dizajn proptotipa SUT-1, prikazan je na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi.

Proizvodna verzija koncepta SUT 1, nazvana Korando Sports, donela je na tržište novi nivo prefinjenosti u klasi pickup-a, sjedinjujući suspenziju, motor i finese u kabini svojstvene putničkim automobilima, prostranost, udobnost i visoka sjedišta svojstvena SUV vozilima i izdržljivu sposonost komercijalnog pickup-a.

Tražite SUV vozilo koje se savršeno uklapa u Vaš životni stil? Pickup koju pruža osećaj putničkog vozila? Dinamičan transporter za vikend avanture sa cijelom tonom tovarne nosivosti i 2.7 tona vučnog kapaciteta? Moderan porodični 4x4 sa prilagodljivim tovarnim prostorom?

Ne tražite dalje, jer Vam Korando Sports nudi sve to. Sjajan osećaj je voziti automobil sa toliko talenata!

Unutrašnjost


 

Crna centralna konzola Korando Sports-s daje kabini prefinjen i avangardan izgled. Upravljač u sebi ima grijajače, podesiv je po visini i obložen prirodnom kožom. Ukrasna karbon obloga ručici mjenjača daje prefinjen izgled. Displeji na centralnoj konzoli imaju narandžasto pozadinsko svjetlo što osim što ih čini bolje vidljivim noću, stvara prijatan i suptilan ambijent u kabini.

Putni računar sa displejom, smješten na centralnom djelu instrument table, prati udaljenost, vrijeme putovanja i potrošnju goriva. Mogućnost podešavanja svjetla u šest nijansi optimizuje vidljivost u dnevnim i noćnim uslovima vožnje, dok visoko efkasna LED svjetla povećavaju čitljivost i udobnost.

Toliko mnogo kontrola za upravljanje ukombinovanih u jednom, kompaktom i intuicionom instrumentu. Vozač se lako može igrati sa dva takva "čarobna štapića", smještenim sa obe strane volana, kao i sa 8 dugmića smještenih na volanu do kojih lako doseže palac.

Unutrašnjost Korando Sports-a je istovremeno i lijepa i udobna. Sjedišta mogu biti od prirodne kože ili kvalitetne tkanine, sa mogućnošću grijača kao dodatne opreme. Sjedište vozača je moguće podesiti na 8 načina kako bi ga individualno prilagodili tijelu, dok je sjedište suvozača moguće podesiti na 4 načina. Takođe, postoje brojna mesta za odlaganje kako malih tako i većih predmeta.

Putnici na zadnjim sjedištima mogu podešavati svoje naslone do čak 29 stepeni što čini vožnju još udobnijom.

Spoljašnjost


 

 

Mrežasta maska hladnjaka ima oblik krila u letu a obložena je hromom i crnim sjajem što daje još impozantniji izgled.

Integrisana u prednji branik kristalno čista dnevna svetla su standardna oprema na evropskom tržištu, u skladu sa normama EU.

Crnim hromom uokvirena prednja svjetla daju avangardni dizajn i još više ističu stil i snagu vozila.

Klizeći spoljašnji šiber, izgleda sjajno i pruža mogućnost da se u potpunosti uživa u lijepom vremenu.

18" felne Korando Sports-a su urađene bez oboda što ih čini da izgledaju veće od standardnih.

Potpuno obložena platforma površine 2.04м² ima ugrađene tačke za pričvršćivanje i bezbedno prevoženje tereta.

 

  Tehnički podaci


ks perfomance

Novi Korando Sports ima jedan od najmoćnijih motora u svojoj klasi i vučni kapacitet od 2,300 kilograma. Tovarna platforma ima dovoljno mjesta za transport ski i kamp opreme, bicikle i različitu opremu neophodnu za sportove na otvorenom.

Snažan i ekonomičan dizel motor

ks engine

Novi turbodizel motor Korando Sports-a sa 155 k.s. daje izuzetnu vučnu snagu od 360 Nm. Maksimalni obrtni moment je u rasponu od 1,500 ~ 2,800 ob./min., režim u kome motor najčešće radi i postiže najefikasniju potrošnju goriva.

Sa 190 Nm, obrtni momenat pri niskom broju obrtaja je najbolji u klasi, što osigurava odlične performanse pri kretanju ili na uzbrdici.

Novi Active Diesel 200e-Xdi je u stanju da pruži odlične performanse čak i kada su uslovi na putu loši. Korištenje motornog ulja niskog viskoziteta (5W 30), koje je prošlo ekstremne testove Mercedes – Benza smanjuje učestalost potrebe za zamjenom ulja (na 15 000 km), dok inovativni multi – twister sistem značajno smanjuje troškove motornog ulja.

Pri izradi Korando Sports-a korištene su i nove tehnologije koje smanjuju buku i vibracije, što doprinosi udobnijoj vožnji bilo da ubrzavate, smanjujete brzinu ili stajete.

 

 


ks mjenjac


Manuelni ili automatski mjenjač – za sve stilove vožnje

6-stepeni manuelni mjenjač

Koristeći širok spektar, 6-stepeni manuelni mjenjač je napravljen tako da daje dodatno ubrzanje pri kretanju. Na auto putu pri nižim brzinama postiže visoku efikasnost potrošnje goriva. Efikasnost i izdržljivost su takođe poboljšane optimizacijom podmazivanja, dok je posebna pažnja posvećena smanjenju buke prilikom promjene stepena prenosa.

5-stepeni E-tronic Mercedes automatski mjenjač

Automatski mjenjač E-tronic, proizveden uz tehnologiju Mercedes-Benz-a, osigurava glatku i bešumnu promjenu stepena prenosa. Korištenjem naprednih tehnologija vještačke inteligencije može predvideti stil vožnje, uz optimalnu promjenu stepena penosa pri velikim brzinama uz ekonomičnu potrošnju goriva.

Zahvaljujući manuenom režimu Thumbs up (dostupnom samo uz 5- stepeni automatski mjenjač) možete uživati u dinamičnoj vožnji uz pomoć tastera koji se nalazi na ručici mjenjača i volanu.

Sigurnost i lakoća upravljanja

Izgrađen na posebnom troslojnom čeličnom ramu, što predstavlja obeležje ozbiljnog OFF road vozila, Korando Sports ima čvrstu i jaku strukturu koja štiti putnike u slučaju nezgode. Sprečavanje nezgoda i održavanje stabilnosti na putu i van njega dodatno su pojačani EPS – programom za elektronsku stabilnost – funkcija koja se rijetko može naći čak i u ponudi dodatne opreme kod ostalih pickup-ova, a kod Korando Sports-a kao standardna oprema, ARS – aktivne zaštite protiv prevtanja i HSA – pomoć pri kretanju na uzbrdici.

 

ks ram

 

ks epsESP (Program za elektronsku stabilnost)

Napredni program elektronske stabilnosti (ESP) prati uslove na putu i položaj vozila, i ima mogućnost da automatski reguliše snagu motora i silu kočenja ukoliko vozač izgubi kontrolu na vlažnom ili zaleđenom putu ili usled naglog skretanja pri velikoj brzini.
TPMS

Sistem praćenja pritiska u gumama (Tyre Pressure Monitoring System) konstantno prati pritisak u gumama i u slučaju nepravilnosti obavještava vozača o stepenu hitnosti.

Nezavisno prednje vešanje Korando Sports-a je pametno ukomponovano sa zadnjim 5-link vješanjem.

 

Part-time 4WD: Autentično SUV iskustvo

Vožnja sa Part time 4WD je jednostavna i omogućava izuzetan stepen upravljivosti. Pri normalnim uslovima na putu vozilo ima zadnji pogon, smanjujući potrošnju goriva usljed nižeg otpora kotrljanja. Vozač dugmetom može promijeniti pogon na sva četiri točka u uslovima kada je dodatna vuča neophodna.

 

rx 2WD 

Normalni uslovi na putu

2WD High-gear Mode

Pri normalnim uslovima na putu 100% obrtnog momenta se prenosi na zadnje točkove, tako da se Korando Sports kreće u najekonomičnijem režimu.

 
 rx 4WDH  

 


Putevi pod snijegom i ledom

4WD - pogon na svim točkovima

U slučaju potrebe za dodatnom vučom, vozač može promijeniti vrstu pogona bez zaustavljanja vozila. Ova tehnologija pomaže i pri kretanju na uzbrdici, omogućavajući da Korando Sports krene glatko i bezbjedno.

 rx 4WDL  

Klizave padine i teški terenski uslovi

4WD Lock - 4х4 sa zaključanim diferencijalom

Režim 4WD lock sa ručnim zaključavanjem centralnog diferencijala raspoređuje snagu između prednjih i zadnjih točkova pri brzinama od 40 km/h. Zaključavanje diferencijala je neophodna funkcija za svakog kampera ili ljubitelja prirode, jer je njegova primena neophodna za vožnju na stenovitim OFF road terenima.

 Specifikacija


ENGINE
DIESEL 2.0 (W/CDPF)
PETROL 2.3
DRIVEN WHEELS
2WD
PART-TIME 4WD
2WD
PART-TIME 4WD
EMISSION
EURO 5
EURO 4
TRANSMISSION
6MT
6AT
6MT
6AT
5MT
Exterior dimension
Overall length
mm
4,990
Overall width
mm
1,910
Overall height
mm
1,790
Tread
Front
mm
1,570
Rear
mm
1,570
Overhang
Front
mm
860
Rear
mm
1,070
Wheel base
mm
3,060
Approach angle
degree
25.0
Departure angle
degree
25.0
Ramp angle
degree
20.0
Min. clearance
Front
mm
188
Rear
mm
212
Min. turning radius
m
6.2
Weight
Gross vehicle weight
kg
2,640
2,740
2,600
2,700
Kerb weight
kg
1,873 ~ 1,913
1,895 ~ 1,935
1,982 ~ 2,022
1,995 ~ 2,035
1,835 ~ 1,876
1,944 ~ 1,984
Gross trailer weight
Braked
kg
2,300
1,800
Unbraked
kg
750
750
Engine
Fuel
 
Diesel
Petrol
Capacity
cc
1,998
2,295
Bore X Stroke
mm
86.2 X 85.6
90.9 X 88.4
Compression ratio
 
16.5:1
10.0:1
Number of cylinders
 
4 in-line
Performance
Max. power
kW/rpm
114/4,000
110/5,500
ps/rpm
155/4,000
149.5/5,500
Max. torque
Nm/rpm
360/1,500~2,800
214/3,500~4,600
kg m/rpm
36.7/1,500~2,800
21.8/3,500~4,600
Low-end torque
Nm/rpm
190/1,000
 
Max. speed
km/h
163
161
Hill start abillity
degree
26.5
32.9
22.6
30.9
16.4
16.1

 Cjenovnik