Rexton je brend za sebe, posebno u Evropi. Stvoren i razvijan u XXI vijeku, vodeći model SsangYong-a objedinjuje najbolje od najboljeg kako bi stvorio jedinstvenu kombinaciju čvrstine i prefinjenosti.
Dizajniran u Torinu, Italija, od strane Italdesign-Giugiaro, Rexton W je napravljen na Mercedes M Class platformi, sa pogonom i motorom obezbjeđenim ili licenciranim od strane Mercedes-Benz-a.
Italijanska visoka moda
Dizajniran od strane legendarnog Giorgietto Giugiaro-a i Ital Design studija, Rexton predstavlja nevjerovatan spoj različitih stilova: luksuznog, futurističkog i prefinjenog. U njemu je sjedinjena robusna građa SUV-a sa elegantnim konturama putničkog vozila. Redizajniran Rexton W ima novu prednju masku, moderno dizajnirana prednja svjetla, elektro podesive i sklopive retrovizore i hromiran auspuh. Posmatrana iz bilo kog ugla, spoljašnjost novog Rextona W odiše elegancijom i prestižom.
Mercedes-Benz tehnologija
Uz izuzetno jaku šasiju i podesivu 4WD funkciju, Rexton je stvoren za one koji imaju potrebu za pravom off road vožnjom i velikom vučnom sposobnošću. Korejski premijum SUV predstavlja vrhunac praktičnosti, pružajući Vam mogućnost da uradite više i prevezete više, uključujući do sedam putnika uz izuzetnu udobnost. Standardni petostepeni E-tronic automatski mjenjač sa Mercedes-Benz tehnologijom pruža laganu i nečujnu promjenu brzina uz optimalne performanse i potrošnju goriva. Napredni EURO 5 turbo dizel motor obezbjeđuje obrtni moment do 360 Nm, uz vučnu sposobnost od 2.6 tona.
W - ponosni simbol
World class / Work of art
Rexton W - aktuelna generacija vodećeg SsangYong modela, ostaje dosljedan identitetu brenda, dok novi, unapređeni elementi doprinose većem zadovoljstvu i vrijednostima koje ovaj izuzetan SUV posjeduje. Simbol "W" u imenu modela simbolizuje "work of art" (remek djelo) i "world class" (svjetska klasa), naglašavajući moderan i sofisticiran dizajn koncept.
Rexton je takođe poznat po tome što nudi mnoštvo malih dodataka koji čine veliku razliku u tome kako se osjećate u Vašem SUV-u. Pruža udobnost koju biste očekivali od luksuznog putničkog vozila. Napravljen je za one koji znaju da cijene izvanrednost i uživaju u vožnji.
Naš novi Rexton W ponosno nastavlja tradiciju vodećeg modela svojim sportskim i modernim redizajnom kao i svojim velikim srcem smještenim ispod haube. Sve što ste voljeli kod Rextona prethodnih generacija je i dalje tu i još mnogo više. Uz ekonomičan a moćan motor, jedinstven i luksuzan izgled kao i impresivne performanse, Rexton W je nenadmašiv u stilu, praktičnosti i odnosu cijene i kvaliteta.
Unutrašnjost Rextona W je osavremenjena i unapređena u premijum klasu, koja svojim modernim izgledom stvara osjećaj salonskog komfora kako za vozača tako i za putnike. Osjećaj luksuza je primjetan neposredno po ulasku u kabinu, počevši od ugljano crnog enterijera upotpunjenog metalnim dodacima. Osjećaj postaje sve intenzivniji kako otkrivate i ostale funkcije koje se nalaze na dohvat ruke.
Od jednostavne i elegantne instrument table do savremenog i neopterećujućeg izgleda kontrola, jasno je da je Rexton dizajniran moderno kako spolja tako i iznutra. Luksuzna unutrašnjost je kompletirana dodavanjem izuzetno praktičnih funkcija kao i završnim materijalima vrhunskog kvaliteta.
Sva sjedišta imaju funkciju grijanja i funkciju podešavanja naslona za što udobniju vožnju za putnike i vozača. Prednja sjedišta imaju 5-stepeno temperaturno podešavanje, najbolje u klasi, dok grijanje drugog reda sjedišta ima funkciju uključivanja i isključivanja. Funkcija grijanja sjedišta omogućava udobnu vožnju i po izrazito hladnim zimskim danima.
Sistem memorijskog profila vozačevog sjedišta sa sistemom za lak ulazak u vozilo
Ova funkcija pruža mogućnost da čak do tri različita vozača unesu svoje željene postavke za pozicioniranje sjedišta i spoljašnjih retrovizora. Vozačevo sjedište se spušta i pomjera unazad nakon gašenja motora i vađenja ključa iz kontakt brave.
Rexton W predstavlja vrhunac praktičnosti, dozvoljavajući Vam da uradite više i prevezete više. Sjedišta je moguće podesiti na više načina kako bi se postigla maksimalna iskorišćenost prostrane unutrašnjosti. Krovni nosač je pogodan za prenošenje bicikala ili drugih gabaritnih predmeta koji su Vam potrebni.
Sa višedecenijskim iskustvom u proizvodnji 4WD vozila, SsangYong je dizajnirao Rexton W za stabilnu vožnju kako na putu tako i za off road vožnju. Novi pogon i motori već potvrđenog kvaliteta poboljšani naprednom tehnologijom, pružiće Vam najbolje iskustvo u vožnji koje možete dobiti od jednog terenca.
Sjajno novo srce - Performanse bolje nego ikad.
Novi Rextonov motor, 2200cc RX220e-XDi, se može pohvaliti velikom uštedom goriva u odnosu na dosadačnji model, sa emisijom izduvnih gasova koja je u skadu sa najstrožim Euro 6 standardom. Motor je razvijen tako da daje maksimalni obrtni moment pri niskim obrtajima, pružajući izvanrednu efikasnost u vožnji uz poboljšane performanse. Maksimalna snaga je 178 ks pri 4,000 o./min, a maksimalni obrtni momenat od 400 Nm na raspolaganju je u rasponu od 1,400-2,800 o./min, koji je ujedno i najčešći raspon u kome motor radi i omogućava izvanredno ubrzanje pri preticanju.
RX220e-XDi agregat pruža maksimum i pri lošim uslovima vožnje. Korištenjem motornog ulja niske viskoznosti (5W30), koje ispunjava ekstremne zahteve testiranja Mercedes-Benz-a, povećava se interval zamene ulja (na 15,000 km), a inovativni multi-twister sistem značajno smanjuje njegovu potrošnju.
Kvalitetni manuelni ili automatski menjači odgovaraju svim stilovima vožnje
6-stepeni manuelni mjenjač
Zahvaljujući širokom spektru, 6-stepeni manuelni mjenjač nudi poboljšano ubrzanje a takođe i visoko ekonomičnu vožnju pri manjim brzinama na otvorenom. Efikasnost i izdržljivost su takođe poboljšane optimizacijom podmazivanja, dok je posebna pažnja posvećena smanjenju buke menjača pri svima brzinama.
Novi 7-stepeni E-tronic Mercedes automatski mjenjač
E-tronic automatski mjenjač, sa Mercedes-Benz tehnologijom, omogućava nesmetan i tih rad. Napredni AI program prati rad vozila i može predvideti vozačeve namjere, dok optimalna promjena stepeni prenosa omogućava najbolje performanse pri velikim brzinama i smanjenu potrošnju goriva.
Zimski režim (W) / Standardni režim (S)
Zimski režim omogućava da vozilo pokrenete iz druge brzine, sprečavajući tako proklizavanje na snijegu ili ledu. Standard režim se koristi pri normalnim uslovima omogućavajući optimalno rukovanje.
Udobnost limuzine, čvrstina SUV
Rexton W objedinjuje napredne tehnologije koje se koriste u izradi luksuznih putničkih vozila a pružaju jednostavno rukovanje i najveću udobnost u vožnji. Putovanje u ovom SUV-u predstavlja zadovoljstvo i za vozača i za putnike.
Napredni sistemi oslanjanja za bezbjednu i udobnu vožnju
Prednji točkovi imaju gornju i donju viljušku koje omogućavaju optimalan kontakt točkova što daje stabilnost u vožnji. Udobnost vožnje je dodatno poboljšana Dual action gasnim amortizerima, stabilizatorom i oprugama.
Zadnji točkovi: 8-vezno nezavisno oslanjanje - Svaka od ovih veza ima poseban zadatak lociranja na točku čime omogućava stalnu stabilnost upravljanja i odlično rukovanje pri promjenama uslova na putu. Osim toga, točkovi se kreću nezavisno jedan od drugog, smanjujući kretanje šasije pri lošim uslovima na putu, održavajući optimalnu kontrolu točkova sve vrijeme.
![]() |
Normalni uslovi na putu 2WD High-gear Mode Kod normalnih uslova na putu 100% obrtnog momenta motora se prenosi na zadnje točkove što omogućava maksimalnu efikasnost u vožnji Rextona. |
![]() |
4WD High-gear režim Kada je neophodan dodatni pogon, vozač može uključiti pogon na sva četiri točka kada je vozilo u pokretu. Ova tehnologija dolazi do izražaja i pri kretanju na strmoj uzbrdici, omogućavajući Rexton-u da krene sa mrtve tačke jednostavno i bezbjedno. |
![]() |
Klizave uzbrdice i teški off-road uslovi4WD Low-gear režim (4WD Lock) Korišćenjem 4WD lock režima manuelno se dijeli snaga između prednjih i zadnjih točkova pri brzinama manjim od 40 km/h. Zaključavanje diferencijala je ključna funkcija za kampere ili ljubitelje prirode, s obzirom na to da je njena primjena široko rasprostranjena u planinskim i stjenovitim oblastima. |
Motor | 200 CDI | |||||||||||
Pogon | 2WD | 4WD | ||||||||||
Prenos | 6MT | 5AT | 6MT | 5AT | ||||||||
Motor | Gorivo | - | Dizel | |||||||||
Sistem ubrizgavanja | - | Komon rejl, visokog pritiska, direktnim ubrizgavanjem |
||||||||||
Radna zapremina | cc | 1'998 | ||||||||||
Prečnik X hod | mm | 86.2 x 85.6 | ||||||||||
Stepen kompresije | - | 16.5 : 1 | ||||||||||
Broj cilindara | - | 4. redni | ||||||||||
Performanse | Najveća snaga | kW/rpm | 114/4'000 | |||||||||
PS/rpm | 155/4'000 | |||||||||||
Najveći obrtni moment | Nm/rpm | 360 / 1'500 ~ 2'800 | ||||||||||
Najveća brzina | km/h | 173 | 175 | 173 | 175 | |||||||
Ubrzanje 0-100 km/h | sec | 11 | 10 | 11 | 10 | |||||||
Prenos Oslanjanje Upravljanje Kočnice Felne |
Pogon | - | Zadnja osovina | 4x4, part-time lock | ||||||||
Mjenjač | - | Manuelni, 6+1 | Mercedes - Benz E-Tronic, Automatski 5+2 | Manuelni, 6+1 | Mercedes - Benz E-Tronic, Automatski 5+2 | |||||||
Oslanjanje | prednji | - | Double wishbone prednje vješanje sa spiralnim oprugama. Stabilizator. | |||||||||
zadnji | - | 5-vezno zadnje oslanjanje sa spiralnim oprugama ili 8 – vezno (uz nezavisno zadnje oslanjanje). Stabilizator | ||||||||||
Upravljanje | - | Hidraulični servo | ||||||||||
Kočnice | prednji | - | Ventilirajući diskovi | |||||||||
zadnji | - | Diskovi, Ventilirajući diskovi (kod nezavisnog zadnjeg oslanjanja) | ||||||||||
Felne | - | Aluminijumske felne, 7.0J x 16 ili 7.5J x 18 | ||||||||||
Pneumatici | - | 235/75 R16 or 255/60 R18 | ||||||||||
Dimenzije | Ukupna dužina | mm | 4'755 | |||||||||
Ukupna širina | mm | 1'900 | ||||||||||
Ukupna visina | mm | 1'840 sa šinama | ||||||||||
Međuosovinsko rastojanje | mm | 2'835 | ||||||||||
Trag | prednji | mm | 1'570 | |||||||||
zadnji | mm | 1'570 | ||||||||||
Prepust | prednji | mm | 885 | |||||||||
zadnji | mm | 1'035 | ||||||||||
Najmanja visina od zemlje | prednji | mm | 250 | |||||||||
zadnji | mm | 216 (IRS:260) | ||||||||||
Poluprečnik zaokreta | m | 5.7 | ||||||||||
Prilazni ugao | deg | 28.0 | ||||||||||
Izlazni ugao | deg | 25.5 | ||||||||||
Ugao prepreke | deg | 22.5 | ||||||||||
Sjedišta, uključujući vozačevo | broj | 7 | ||||||||||
Masa | Ukupna masa vozila | kg | 2'650 | 2'710 | ||||||||
Masa praznog vozila | kg | 1'901 ~ 1'960 | 1'925 ~ 1'993 |
1'960 ~ 2'024 | 1'985 ~ 2'049 |
|||||||
Doz. masa prikolice | sa kočnicom | kg | 2'600 | |||||||||
bez kočnice | kg | 750 | ||||||||||
Gorivo | Potrošnja | van grada | l/100km | 6.1 | 6.4 | 6.3 | 6.7 | |||||
gradska | l/100km | 9.4 | 9.5 | 9.4 | 9.9 | |||||||
kombinovana | l/100km | 7.3 | 7.5 | 7.4 | 7.8 | |||||||
CO2 (kombinovano) |
g/km | 193 | 199 | 196 | 206 | |||||||
Zapremina rezervoara | litar | 78 | ||||||||||
Standard emisije | Euro 5 |
2WD: Pogon na zadnje točkove.
4WD: Part-time pogon na sva 4 točka sa zaključavanjem.
Rexton cjenovnik ....