+ 387 33 452 606
prodaja@ssangyong.ba
Merzuka Feriza 70, Vogošća

Koncept


rodius

Inspirisan luksuznim jahtama, novi Rodius je Vaš veran “kruizer na suhom” za kratka i duga putovanja. Sa dužinom od 5.13 metara, 4x4 pogonom i bogatom opremom, ovaj masivni van može da preveze do 7 osoba, zajedno sa njihovim prtljagom, u izuzetno komfornom maniru. Zahvaljujući svojim terenskim genima, ovaj zaista izusetan automobil uspeva da u visokom stilu kombinuje jakost i visoku prohodnost jednog SUV-a, sa osećejem prostranosti i praktičnosti jednog MPV-a.

Unutrašnjost


Novi Rodius je univerzalan igrač, koji zadovoljava sve potrebe bilo da su u pitanju poslovne aktivnosti, putovanja ili zabava.
Vozačev prostor je opremljen visokokontrastnom instrument tablom, board kompjuterom i volanom sa grijačima. Uređaji imaju LED osvetljenje za bolju čitljivost i postavljeni su u centralnom vidnom polju vozača kako ne bi sklanjao pogled sa puta. Bluetooth veza omogućava daljinsku kontrolu audio sistema i mobilnih telefona što doprinosi još većoj udobnosti i sigurnosti.

Konfiguracija sedam sjedišta pruža prostor, lak pristup i veliku praktičnost. Zadnja klupa je specijalno dizajnirana da putnicima u trećem redu pruži više prostora.

Kada od svog automobila dobijete maksimum, tada i Vaša svakodnevica postaje ljepša.

Spoljašnjost


 

Tehnički podaci


 

rodius silnik

 

Sa višedecenijskim iskustvom u proizvodnji 4WD vozila, SsangYong je dizajnirao svoj model Rodius stavljajući akcenat na stabilnu vožnju kako na putu tako i van njega. Novi motor i već potvrđeni pogon, usavršeni naprednom tehnologijom, pružiće Vam najbolje iskustvo u vožnji koje možete dobiti od jednog automobila visoke prohodnosti.

.

Sjajno novo srce - Performanse bolje nego ikad.

engine

 

Rodius-a pokreće novi turbo dizel agregat sa direktnim ubrizgavanjem zapremine 2,2 litra i snagom od 178 k.s. i u potpunosti ispunjava najstrože evropske standarde o emisijama izduvnih gasova - Euro 6. Motor je koncipovan tako da svoj maksimalni obrtni momenat isporučuje u području niskih obrtaja, a to se odražava kako na efektivnost pri radu tako i na bolju dinamiku. Maksimalni obrtni momenat se isporučuje u opsegu od 1,400-2,800 obrtaja u minuti, upravo tamo gde motor radi tokom većeg dijela vožnje, a ovo sa druge strane garantuje i odlična ubrzanja pri preticanju.

 

 


korando skrzynia

Kvalitetni manuelni ili automatski menjači odgovaraju svim stilovima vožnje

6-stepeni manuelni mjenjač

Zahvaljujući svom širokom spektru, 6 - stepeni manuelni mjenjač omogućava poboljšano ubrzanje a takođe i visoko ekonomičnu vožnju pri manjim obrtajima na otvorenom putu. Efikasnost i izdržljivost su takođe poboljšane optimizacijom podmazivanja, dok je posebna pažnja posvećena smanjenju buke mjenjača pri promeni stepena prenosa.

7-stepeni E-tronic Mercedes automatski mjenjač

Automatski 7 E-tronic mjenjač, proizvod Mercedes-Benz-a, omogućava nesmetan i tih rad. Napredni AI program prati rad vozila i može predvidjeti vozačeve namere, dok optimalna promjena stepena prenosa osigurava najbolje performanse pri velikim brzinama uz istovremeno smanjenje potrošnje goriva.

Ručni režim (sa 7-stepenim AT)

Rodius sa automatskim mjenjačem ima i opciju sportske vožnje. Prekidači na mjenjaču i volanu (D-/D+) omogućavaju vozaču manuelnu promjenu stepena prenosa.

 

Udobnost limuzine, čvrstina SUV

Rodius raspolaže svim savremenim tehnologijama koji omogućavaju glatku i komfornu vožnju, koju možete iskusiti jedino u luksuznim limuzinama. Putovanje u ovom SUV-u predstavlja zadovoljstvo kako za vozača tako i za putnike.

Napredni sistemi oslanjanja za bezbjednu i udobnu vožnju

rodius vPrednji točkovi imaju gornju i donju viljušku koje omogućavaju optimalan kontakt točkova što daje stabilnost u vožnji. Udobnost vožnje je dodatno poboljšana Dual action gasnim amortizerima, stabilizatorom i oprugama.

Zadnji točkovi: 8-vezno nezavisno oslanjanje - Svaka od ovih veza ima poseban zadatak lociranja na točku čime omogućava stalnu stabilnost upravljanja i odlično rukovanje pri promjenama uslova na putu. Osim toga, točkovi se kreću nezavisno jedan od drugog, smanjujući kretanje šasije pri lošim uslovima na putu, održavajući optimalnu kontrolu točkova sve vrijeme.

 

rx 2WD 

Normalni uslovi na putu

2WD High-gear Mode

Kod normalnih uslova na putu 100% obrtnog momenta motora se prenosi na zadnje točkove što omogućava maksimalnu efikasnost u vožnji Rextona.

 
 rx 4WDH  


Snijeg i led na putu

4WD High-gear režim

Kada je neophodan dodatni pogon, vozač može uključiti pogon na sva četiri točka kada je vozilo u pokretu. Ova tehnologija dolazi do izražaja i pri kretanju na strmoj uzbrdici, omogućavajući Rexton-u da krene sa mrtve tačke jednostavno i bezbjedno.

 rx 4WDL  

Klizave uzbrdice i teški off-road uslovi

4WD Low-gear režim (4WD Lock)

Korišćenjem 4WD lock režima manuelno se dijeli snaga između prednjih i zadnjih točkova pri brzinama manjim od 40 km/h. Zaključavanje diferencijala je ključna funkcija za kampere ili ljubitelje prirode, s obzirom na to da je njena primjena široko rasprostranjena u planinskim i stjenovitim oblastima.

Specifikacija


ENGINE
SV220 (Diesel 2.2L w/ CDPF) SV200 (Diesel 2.2L w/ CDPF) SV320
DRIVEN WHEELS
2WD
Part time 4WD
2WD
Part time 4WD
2WD
Part time 4WD
TRANSMISSION
6MT
7AT
7AT
6MT
5AT
5AT
5AT
5AT
EMISSION
Euro 6
Euro 5
Euro 3
Euro 4
Dimensions
Overall length
mm
5,130
5,130
Overall width
mm
1,915
1,915
Overall height
mm
1,815 (1,850: with fashion rail)
1,815 (1,850: with fashion rail)
Tread Front
mm
1,610
1,610
Rear
mm
1,620
1,620
Overhang Front
mm
975
975
Rear
mm
1,155
1,155
Wheelbase
mm
3,000
3,000
Approach angle
degree
19.4
19.4
Departure angle
degree
18.6
18.6
Ramp angle
degree
18.9
18.9
Min. clearance Front
mm
185
185
Rear
mm
200
200
Min. turning radius
mm
5.7
5.7
Weight
Gross vehicle weight
kg
2,750
2,750
2,850
2,750
2,750
2,850
2,750
2,850
Kerb weight
kg
1,981 ~ 2,053
1,995 ~ 2,066
2,135 ~ 2,204
1,968 ~ 2,040
1,922 ~ 2,064
2,104 ~ 2,173
2,030 ~ 2,125
2,140 ~ 2,235
Gross trailer weight Braked
kg
2,000
2,000
2,000
2,000
Unbraked
kg
750
750
750
750
Engine
Fuel
-
Diesel
Diesel
Petrol
Petrol
Capacity
cc
2,157
1,998
3,199
3,199
Bore X stroke
mm
86.2 X 92.4
86.2 x 85.6
89.9 x 84
89.9 x 84
Compression ratio
-
15.5 : 1
16.5 : 1
10.0 : 1
10.0 : 1
Number of cylinders
-
4 in-line
4 in-line
6 in-line
6 in-line
Performance
Max. power
kW/rpm
130.9/4,000
114/3,400~4,000
162/6,100
162/6,100
ps/rpm
178/4,000
155/3,400~4,000
220/6,100
220/6,100
Max. torque
Nm/rpm
400/1,400~2,800
360/1,500~2,800
312/4,600
312/4,600
kg.m/rpm
40.7/1,400~2,800
36.7/1,500~2,800
31.8/4,600
31.8/4,600
Max. speed
Km/h
187
180
181
181
191
191
Fuel consumption
CO2 (combined)
g/km
189
196
205
199
205
212
365
325
Combined
L/100km
7.2
7.5
7.8
7.5
7.8
8.1
15.6
14.3
Urban
L/100km
8.9
9.7
9.8
9.8
9.9
10.1
20.5
19.0
Extra Urban
L/100km
6.2
6.2
6.6
6.3
6.6
6.9
12.9
11.6
 

Cjenovnik