Tivoli je gradski krosover modernog dizajna, sa visokim stepenom bezbjednosti i dinamičnim iskustvom u vožnji. Nastao iz futurističkog XIV koncepta, ovaj kompaktni SUV je dizajniran tako da nadmašuje očekivanja u svakom pogledu: potpuno nova platforma, stilizovan izgled, enterijer u trendu, novi motori, bezbjednost najviša u klasi.
Novi Tivoli se može pohvaliti enterijerom koji prevazilazi očekivanja i najzahtjevnijih kupaca - moderno i ergonomsko vozačevo sjedište i moderno dizajnirana i bogato opremljena kabina, pružaju maksimalan komfor svim putnicima. Premium paket opreme, sa grijačima kožnih sjedišta i ostalom dodatnom opremom koju posjeduje, nedostižan je u svojoj klasi.
Jedna od najljepših karakteristika novog Tivolija je upravo unutrašnjost kabine. Luksuzna unutrašnjost kabine je osmišljena do najsitnih detalja tako da pruži najveći mogući komfor putnicima uz maksimalnu iskorišćenost prostora. Kao rezultat toga, Tivoli je moderan, ima iznenađujuće prostranu kabinu za jednog SUV-a, sa inteligentnim je izgledom i sjajem dostojnim autima više klase.
Style, Comfort i Premium paketi opreme imaju instrument tablu sa šest pozadinskih boja koje možete mijenjati i prilagođavati svom raspoloženju, dok su svi paketi standardno opremljeni board kompjuterom, mjeračima pritiska u gumama, prosječne i trenutne potrošnje goriva, preostale kilometraže do pražnjenja rezervoara i spoljašnje temperature.
Vrhunske tehnološke funkcije koje povećavaju efikasnost i pružaju nevjerovatno iskustvo u vožnji. Novi 1.6 litarski benzinski i 1.6 litarski dizel motori Tivolija, ispunjavanju EURO 6 standarde i mogu se kombinovati sa prednjim ili 4x4 pogonom. Posebno optimizovan 6-stepeni AISIN automatski mjenjač ili 6-stepeni manuelni mjenjač su garanti sjajnih performansi u vožnji.
Porodica na prvom mjestu, Tivoli je izuzetno snažan i pouzdan.
Napravljen od SsangYong-a, proizvođača sa višedecenijskim iskustvom sa terenskim vozilima, Tivoli je projektovan tako da garantuje stabilnost na putu i van njega. Više od 70% konstrukcije je izrađeno od izuzetno jakog čelika kako bi bio izdržljiviji pri sudaru, dok je 10 ključnih dijelova dodatno ojačano toplom presom. Za još veću bezbjednost Tivoli je opremljen sa 7 vazdušnih jastuka uključujući vazdušne jastuke za koljena vozača, kao i brojne sigurnosne sisteme, zvučnu signalizaciju za vezivanje pojaseva, ISO FIX konektori za dječija sjedišta, kao i najmodernije elektronske sisteme za aktivnu zaštitu koji pomažu vozaču da izbjegne nezgodu na putu.
Engine | Petrol 1.6L(128ps) | Diesel 1.6L(115ps) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Driven wheels | 2WD | AWD | 2WD | AWD | |||||||
Transmission | 6MT | 6AT | 6MT | 6AT | 6MT | 6AT | 6MT | 6AT | |||
Dimensions | Overall length | mm |
4,202
|
4,202
|
|||||||
Overall width | mm |
1,798
|
1,798
|
||||||||
Overall height | mm |
1,590 (1,600 : with roof rack)
|
1,590 (1,600 : with roof rack)
|
||||||||
Wheelbase | mm |
2,600
|
2,600
|
||||||||
Tread | Front | mm |
1,555
|
1,555
|
|||||||
Rear | mm |
1,555
|
1,555
|
||||||||
Overhang | Front | mm |
865
|
865
|
|||||||
Rear | mm |
737
|
737
|
||||||||
Approach angle | degree |
20.5
|
20.5
|
||||||||
Departure angle | degree |
28.0
|
28.0
|
||||||||
Ramp angle | degree |
17.0
|
17.0
|
||||||||
Min. clearance | mm |
167
|
167
|
||||||||
Min. turning radius | m |
5.3
|
5.3
|
||||||||
Weight | Gross vehicle weight | Kg |
1,810
|
1,900
|
1,920
|
2,010
|
|||||
Kerb weight | Kg |
1,270
|
1,300
|
1,370
|
1,400
|
1,355
|
1,390
|
1,455
|
1,480
|
||
Gross trailer weight | Braked | Kg |
1,000
|
1,500
|
|||||||
Unbraked | Kg |
500
|
500
|
||||||||
Engine | Fuel | - |
Petrol
|
Diesel
|
|||||||
Capacity | cc |
1,597
|
1,597
|
||||||||
Capacity | cc |
47L
|
47L
|
||||||||
Bore x stroke | mm |
76 x 88
|
76X88
|
||||||||
Compression ratio | - |
10.5 : 1
|
15.5 : 1
|
||||||||
Number of cylinders | - |
4 In-line
|
4 In-line
|
||||||||
Performance | Max. power *** | kW/rpm |
94.1 / 6,000
|
84.6/3,400~4,000
|
|||||||
ps/rpm |
128 / 6,000
|
115/3,400~4,000
|
|||||||||
Max. torque *** | Nm/rpm |
160 / 4,600
|
300/1,500~2,500
|
||||||||
Kg.m/rpm |
16.3 / 4,600
|
30.6/1,500~2,500
|
|||||||||
Max. speed | Km/h |
181
|
175
|
181
|
175
|
175
|
172
|
175
|
172
|
||
Fuel Consumption | CO2 (Combined) | g/km |
154 (149*)
|
167
|
162(157 with ISG)
|
176
|
113(109 with ISG)
|
146
|
123(119 with ISG)
|
156
|
|
Combined | L/100km |
6.6 (6.4*)
|
7.2
|
7.0(6.8 with ISG)
|
7.6
|
4.3(4.2 with ISG)
|
5.5
|
4.7(4.5 with ISG)
|
5.9
|
||
Urba n | L/100km |
8.6(8.2*)
|
9.8
|
9.1(8.6 with ISG)
|
10.2
|
5.1(4.8 with ISG)
|
7.4
|
5.5(5.1 with ISG)
|
7.8
|
||
Extra urbans | L/100km |
5.5(5.4*)
|
5.7
|
5.8(5.7 with ISG)
|
6.1
|
3.9(3.8 with ISG)
|
4.5
|
4.2(4.2 with ISG)
|
4.9
|